Politica de retur

Versiunea acestui document: 1.1
Ultima actualizare: 25.11.2021

Platforma www.claudianita.ro este detinuta de SC AB & CN BEAUTY TRAINING SRL si respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.

 

In conformitate cu Art.16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile care se refera la:

· returnarea de bunuri care nu mai pot fi utilizate/comercializate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

· returnarea de bunuri care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut, deteriorat sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Consumatorul trebuie sa initieze procedura de retur a produsului achizitionat inainte de a-l desigila/deschide/utiliza.

 

Dreptul de a face retur, prevazut la Art.9 din Ordonanța de Urgență nr.34/2014, exista pentru a permite cumparatorului sa examineze produsul asa cum se procedeaza intr-un magazin, nu pentru utilizarea acestuia in mod gratuit timp de 14 zile.

 

Procedura de retur a unui produs achizitionat de pe platforma claudianita.ro se face astfel:

· Cumparatorul trebuie sa informeze intentia de retur a unui produs printr-un e-mail la adresa contact@claudianita.ro cu subiectul “Retur produs Claudia Niță”, care sa cuprinda numele complet/corect, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul comenzii, numarul facturii impreuna cu data emiterii acesteia, numarul de telefon si motivul returului;

· De asemenea, mail-ul trebuie sa contina informatii cu privire la optiunile de retur, si anume daca se doreste inlocuirea produsului cu un altul existent in stoc sau daca se doreste returnarea contravalorii produsului. In cazul in care se opteaza pentru returnarea contravalorii produsului, este necesara comunicarea unui cont IBAN valid, in RON, banca emitenta si numele complet al titularului.

· Intr-un interval de maxim 48 de ore, Cumparatorul va fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate.

· Dupa confirmarea procedurii de retur, Cumparatorul trebuie sa pregateasca coletul pentru transport, in aceleasi conditii de siguranta cum a fost primit, dupa care sa solicite curierului preluarea acestuia.

· Coletul va contine produsul ce trebuie returnat, impreuna cu toate documentele insotitoare, ambalat corespunzator, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie de carton rezistenta si inchisa cu banda adeziva. In cazul in care produsul returnat a fost insotit de alte produse promo/cadou, de asemenea si acestea trebuiesc returnate in stare intacta.

· Partenerii nostri de la FAN Courier pot fi contactati pentru a prelua coletul la numarul de telefon 0219336. Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana, Prioripost sau alte societati de curierat, in afara de cea cu care a fost livrat initial coletul!

· Conform OUG Nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, Cumparatorul va suporta costurile de transport. Coletele expediate cu plata transportului la sediul Claudia Niță vor fi refuzate!

· Dupa solicitarea curierului pentru ridicarea coletului, acesta va v-a contacta in aceeasi zi sau in ziua imediat urmatoare pentru expedierea coletului. Cumparatorul trebuie sa achite contravaloarea expedierii si sa trimita coletul la urmatoarea adresa:

 

SC AB & CN BEAUTY TRAINING SRL

Loc. Ghiroda, Str. Primaverii, Nr. 18, Cod 307200, Jud. Timis

Numar telefon: 0724781715

 

· Dupa ce coletul a ajuns la sediul Claudia Niță, el va fi repartizat departamentui responsabil de receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate. In cadrul acestei etape se va verifica daca produsul returnat indeplineste conditiile de retur. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el va fi reexpediat Cumparatorului, costul transportului fiind in sarcina acestuia.

· Cumparatorul va fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a fi informat cu rezultatele finale constatate, in maxim 48 de ore de la primirea produsului.

· Daca s-a optat pentru rambursarea sumei, iar produsul returnat indeplineste conditiile de retur, banii vor fi virati in contul IBAN specificat in mail-ul de retur. Plata se va face in maxim 15 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la sediul Claudia Niță.

· Daca s-a optat pentru inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, Cumparatorul va fi contactat in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina Cumparatorului, in cazul in care comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

Închide
Coș de cumpărături (0)

Niciun produs în coș. Niciun produs în coș.




0